Jaaah

3.3

Op basis van 8 beoordelingen

Over Jaaah Verzekeringen

Beoordelingen

Premie
3.8
Service
3.1
Zorgkeuze
3.1
Vergoeding
3.3

Pakketten Jaaah Verzekeringen

Wat vind jij van Jaaah Verzekeringen?

Geef jouw beoordeling! icon

Premie
Service
Zorgkeuze
Vergoeding

Omschrijf je ervaring met Jaaah

Lees hier wat anderen van Jaaah Verzekeringen vinden

M
Monique Meulstee
18 juni, 2021

Hahaha mijn zorgverzekering staat er niet tussen, en heb zomaar iets aangeklikt…De ALLERBESTE is natuurlijk gewoon de DSW….!

Premie
5
Service
5
Zorgkeuze
5
Vergoeding
5
H
henk
17 juni, 2021

geweldig ervaring echt zorgeloos zonder bureaucratie dus daarom zeg ik doen dus daarom desalnietemin

Premie
3
Service
4
Zorgkeuze
4
Vergoeding
4
W
wilma De jonge
12 juni, 2021

Mijn zorgverzekeraar staat er niet bij. Iza
Ben er heel tevreden over en al jaren erbij en zal er jaren bij blijven. Goeie klantenservice en denkt mee

Premie
1
Service
1
Zorgkeuze
1
Vergoeding
1
J
jet
9 juni, 2021

niet duur goede betalings mogelijkheden de app werkt goede ze zijn geduldig overzichtelijk makkelijk te bereiken en hele vriendelijke begripvolle klantenservice

Premie
5
Service
5
Zorgkeuze
4
Vergoeding
4
J
jet
9 juni, 2021

super goed niet duur rekening met je houden met betaling verspreiding begripvol flexibel klantvriendelijk goede bereikbaarheid respectvol en de app werkt goed

Premie
1
Service
1
Zorgkeuze
1
Vergoeding
1
C
Cindy Kalou
7 juni, 2021

Alleen de app zou wel wat uitgebreider mogen zijn, in ieder geval word je ook niet lastig gevallen met onzinnige mailing.

Premie
5
Service
4
Zorgkeuze
4
Vergoeding
5
M
Michel
5 juni, 2021

Aanrader: NEE.

Omdat ik vrij weinig zorg gebruik, zijn de premiekosten over het algemeen het belangrijkst voor mij. Jaaah bleek het goedkoopst. Hiervoor had ik ook al een online zorgverzekering, dus dat is geen probleem voor mij.

Na het afsluiten van de verzekering krijg je een e-mail, waarin wordt gezegd dat alles via de app gaat (dit wordt niet gezegd tijdens het afsluitproces). Ik probeer het te downloaden op 3 verschillende apparaten: allemaal ‘niet compatibel’. Wat blijkt? Mijn apparaten zijn te oud en krijgen geen updates meer. De systeemvereisten staan na enig zoeken vermeld ergens in de voorwaarden. Maar gezien alles via de app moet, zou ik dit soort informatie groot en duidelijk kenbaar maken tijdens het afsluitproces.

Dan maar alles via de website regelen, dacht ik. Niet dus, want via de website is niets te regelen. Alles gaat via de app. Ik kan mijn polis niet eens inzien! Na een e-mail hierover te hebben gestuurd, krijg ik het antwoord dat als ik iets moet declareren, dat dan via de e-mail kan. Ondertussen krijg ik nog wel e-mails die me eraan herinneren de app te downloaden. Informatie over de verzekering zelf wordt niet verstuurd.

We zijn op de helft van het jaar, ik hoop werkelijk dat ik geen onverwachte zorg nodig heb. Overstappen zodra het kan.

Premie
5
Service
1
Zorgkeuze
2
Vergoeding
2
W
Walters
15 mei, 2021

Nieuwe verzekeraar en dit jaar naar overgestapt, tot nu toe geen problemen maar kan er nog niet veel over zeggen. Premie lekker laag!!

Premie
5
Service
4
Zorgkeuze
4
Vergoeding
4